Тема: Психолого-педагогічні основи формування трудової компетентності розумово відсталих дітей
курсова
Дисципліна: Корекційна психологія
Обсяг: 33 сторінок.
№ роботи: 23510
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДОСВІДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНО-ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ 5
РОЗДІЛ 2 ФОРМУВАННЯ ТРУДОВИХ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ УЧНІВ 14
РОЗДІЛ 3 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДИН З НАЙВАЖЛИВІШИХ ЧИННИКІВ ТА ЗАСОБІВ КОРЕКЦІЇ І РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЮ НЕДОСТАТНІСТЮ 20
3.1. Трудове навчання як засіб корекції і розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю 20
3.2. Особливості підготовка дітей з особливостями психофізичного розвитку до майбутньої трудової діяльності 24
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
Рік надходження роботи: 2014
|