Тема: Психологічні особливості управління колективом початкової школи дипломна робота Дисципліна: Психологія Обсяг: 115 сторінок. № роботи: 16192 "ЗМІСТ
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ 8 1.1. Особливості та функції управління в системі освіти 8 1.2. Специфіка управлінської діяльності колективом початкової школи 16 1.2.1. Соціально-психологічні особливості педагогічного колективу 17 1.2.2. Педагогічні комунікації в системі «керівник-підлеглі». Стилі педагогічного спілкування, їх види та психологічна характеристика 22 1.2.3. Особистісно-орієнтований підхід в управлінській діяльності 29 1.3. Аналітико-експертна діяльність в керівництві колективом початкової школи 34 1.4. Управління конфліктами в педагогічному колективі 39 Висновки до 1 розділу 43 РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ СКЛАДОВІ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 45 2.1. Особистість керівника та умови успішного управління 45 2.1.1. Організація проведення нарад 52 2.1.2. Управлінське спілкування 54 2.1.3. Організація простору при спілкуванні з підлеглими 60 2.1.4. Розробка та прийняття управлінських рішень 63 2.2. Компетентність як основа ефективності управління педагогічним колективом 69 Висновки до розділу 2 76 РОЗДІЛ 3. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 77 3.1. Вивчення індивідуальних особливостей педагогічних працівників початкової школи 77 3.2. Дослідження психологічних особливостей сприйняття адміністрації початкової ланки педагогічним колективом 80 3.3. Психологічний клімат в педагогічному колективі початкової школи 83 Висновки до 3 розділу 86 ВИСНОВКИ 87 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 89 ДОДАТКИ 95
"
|