Тема: Особливості психокорекційної діяльності психолога з пізнавально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку дипломна робота Дисципліна: Психологія Обсяг: 130 сторінок. № роботи: 16018 "ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА З ДОШКІЛЬНИКАМИ 7 1.1. Психологічні проблеми пізнавально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку 7 1.2. Соціально-психологічні чинники розвитку пізнавально-емоційної сфери дошкільників 22 1.3. Особливості діяльності психолога з пізнавально-емоційного розвитку дошкільнят 30 Висновки до розділу 1 42 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 44 2.1. Методи та організація дослідження пізнавально-емоційної сфери дітей дошкільного віку 44 2.2. Аналіз результатів дослідження особливостей розвитку пізнавально-емоційної сфери дітей дошкільного віку 52 2.3. Структура та показники пізнавально-емоційного розвитку дітей-дошкільнят 62 Висновки до розділу 2 69 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГА З ОПТИМІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 71 3.1. Розробка та специфіка впровадження корекційної програми з оптимізації пізнавально-емоційного розвитку дошкільників 71 3.2. Оцінка ефективності проведення корекційної програми 92 3.3. Практичні рекомендації щодо підвищення показників пізнавально-емоційного розвитку дітей дошкільного віку 100 Висновки до розділу 3 105 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 108 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 113 ДОДАТКИ 127
"
|