Тема: Особливості формування готовності дітей із порушенням мовлення до опанування грамоти дипломна Дисципліна: Логопедія Обсяг: 92 сторінок. № роботи: 17350 "ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ВИВЧЕННЯ ГОТОВНОСТІ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ 5 1.1. Проблема мовленнєвого розвитку молодших школярів з тяжкими вадами мовлення в спеціальній літературі 5 1.2. Особливості та закономірності писемного мовлення 12 1.3. Діагностика порушень писемного мовлення 20 РОЗДІЛ 2. ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ 25 2.1. Проблема логопедичної діагностики дітей із порушенням мовленнєвого розвитку 25 2.2. Методика обстеження сформованості лексико-граматичної сторони мовлення у дітей із ЗНМ старшого дошкільного віку 30 2.3. Корекційно-розвивальні ігри у логопедичній роботі з дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення 62 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ОВОЛОДІННЯ САМОСТІЙНИМ ПИСЕМНИМ МОВЛЕННЯМ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ 68 3.1. Формування готовності до оволодіння писемним мовленням молодшими школярами засобами спеціальних форм навчання 68 3.2. Особливості мовленнєвої готовності до навчання в школі дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення 71 3.3. Аналіз застосування методики з формування готовності молодших школярів з ТПМ…………………………………………………………….78 ВИСНОВОК 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86"
|