Тема: Прагма-стилістичний аналіз рекламних текстів на матеріалі преси за 2010 рік курсова Дисципліна: Німецька філологія Обсяг: 30 сторінок. № роботи: 12658 ЗМІСТ
ВСТУП …………………………………………………………………………… 3 1Визначення прагмастилістики. Прагма-стилістичний аналіз та його роль в рекламі……………………..…………………………………………………….. 6 2 Реклама та мова ………………………………………………………………. 9 2.1 Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі …………………………. 9 2.2 Рекламний текст як основна одиниця рекламної комунікації: особливості лінгвістичного аналізу …………………………………………………………. 11 3 Прагма-стилістичний аналіз рекламного тексту …………………………...20 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………. 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………………. 30
|