Тема: Комунікації в системі управління підприємством (на прикладі ТОВ «Максимум Клаб»,. м. Київ)
звіт з практики
Дисципліна: Економіка та менеджмент підпрємства
Обсяг: 63 сторінок.
№ роботи: 22652
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5
1.1. Сутність, принципи та особливості управління підприємствами ресторанного господарства 5
1.2. Принципи формування комунікаційних зв’язків у системі менеджменту підприємства ресторанного господарства 8
1.3. Вплив зовнішнього та внутрішнього середовищ на формування комунікаційних зв’язків у системі менеджменту підприємства ресторанного господарства 12
Висновки до розділу 1 17
РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЄВОСТІ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАНОМ «МАКСИМУМ КЛАБ», 18
М. КИЇВ 18
2.1. Аналіз організації системи менеджменту у різних структурних підрозділах ресторану 18
2.2. Оцінка ефективності діючих форм і методів управління внутрішніми комунікаціями підприємства 23
2.3. Аналіз результатів господарської діяльності підприємства 28
Висновки до розділу 2 32
РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ РЕСТОРАНОМ «МАКСИМУМ КЛАБ», М. КИЇВ 34
3.1. Обґрунтування пріоритетних форм і методів системи управління рестораном 34
3.2. Розроблення напрямків удосконалення комунікаційних зв’язків у системі менеджменту підприємства 40
Висновки до розділу 3 57
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 61
Рік надходження роботи: 2014
|