Тема: Управління обсягами виробництва та збуту продукції
курсова
Дисципліна: Менеджмент організацій
Обсяг: 68 сторінок.
№ роботи: 20544
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОБСЯГАМИ ВИРОБНИЦТВА І ПРОДАЖ НА ПІДПРИЄМСТВІ 6
РОЗДІЛ 2. МЕТОДОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ОБСЯГАМИ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 17
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ОБСЯГАМИ ВИРОБНИЦТВА ТА ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ 27
РОЗДІЛ 4. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 37
РОЗДІЛ 5. ВИЯВЛЕННЯ РЕЗЕРВІВ ЗБІЛЬШЕННЯ ОБСЯГІВ ВИРОБНИЦТВА І ПРОДАЖ НА ПІДПРИЄМСТВІ 48
ВИСНОВКИ 62
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 66
ДОДАТКИ 70
Рік надходження роботи: 2013
|