Тема: Організація обслуговування споживачів в закладах рекреаційного призначення за системою all inclusive
курсова
Дисципліна: Готельний бізнес
Обсяг: 36 сторінок.
№ роботи: 20297
ЗМІСТ
ЗМІСТ 2
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. Теоретичні аспекти обслуговування споживачів в закладах рекреаційного призначення за системою «all inclusive» 6
1.1. Готельний сервіс: поняття та різновиди організації роботи в Україні 6
1.2. Характеристика закладів рекреаційного призначення 11
1.3. Організація надання послуг в готелях за системою «аll inclusive» 16
РОЗДІЛ 2. Аналіз обслуговування споживачів за системою «аll inclusive» в готелі Hilton Sharm Dreams Resort 5* м. Шарм-Ель-Шейх 21
2.1. Загальна характеристика готелю, в якому використовується система «аll inclusive» 21
2.2. Аналіз та організація роботи системи «аll inclusive» в готелі Hilton 23
2.3. Загальна характеристика надання послуг з харчування у ресторані при готелі рекреаційного призначення за технологією «аll inclusive» 26
РОЗДІЛ 3. Пропозиції щодо удосконалення організації обслуговування споживачів за системою «аll inclusive» 28
ВИСНОВОК 33
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 35
Рік надходження роботи: 2013
|