Тема: Формування компрлексу маркетингу на туристичному підприємстві курсова Дисципліна: Економіка та менеджмент готельно-ресторанного бізнесу Обсяг: 35 сторінок. № роботи: 12638 ЗМІСТ
ВСТУП 3 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5 1.1. Сутність та значення комплексу маркетингу 5 1.2. Характеристика складових комплексу маркетингу туристичного підприємства 6 1.3. Вплив факторів на комплекс маркетингу туристичного підприємства 13 Розділ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ В ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ „АСТРАВЕЛ” 20 2.1. Оцінка товарної політики підприємства 21 2.2. Оцінка цінової політики підприємства 29 2.3. Аналіз комунікативної та збутової політики 30 3. УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ТА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 37 3.1. Пропозиції щодо удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві 37 3.2. Напрями удосконалення товарної та цінової політики підприємства 38 3.3. Заходи покращення комунікаційної та збутової політики 43 ВИСНОВКИ 46 СПИСОК ДЖЕРЕЛ І ЛІТЕРАТУРИ 48 ДОДАТКИ 49
|