Тема: Розробка маркетингової стратегії підприємства з іноземними інвестиціями дипломна робота Дисципліна: Менеджмент ЗЕД Обсяг: 129 сторінок. № роботи: 14682 "ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ 6 1.1. Основні напрями формування стратегії розвитку підприємства 6 1.2. Етапи формування товарної політики та товарної стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки 16 1.3. Алгоритми прийняття стратегічних рішень 28 Висновки до розділу І 35 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «РЕАЛПЛАСТ-УКРАЇНА» 38 2.1. Аналіз показників фінансово-господарської діяльності підприємства з іноземними інвестиціями 38 2.2. Оцінка практики формування стратегії підприємства з іноземними інвестиціями «Реалпласт – Україна» 54 2.3. Аналіз ефективності маркетингової стратегії підприємства з іноземними інвестиціями 58 Висновки до розділу ІІ 62 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «РЕАЛПЛАСТ – УКРАЇНА» 64 3.1. Значення іноземного інвестування для вдосконалення діяльності підприємства з іноземними інвестиціями «Реалпласт – Україна» 64 3.2. Розробка стратегічних альтернатив і вибір стратегії підприємства з іноземними інвестиціями «Реалпласт – Україна» 73 3.3. Очікуваний результат вибраної стратегії для підприємства з іноземними інвестиціями 92 Висновки до розділу ІІІ 98 ВИСНОВОК 101 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 104 ДОДАТКИ 109 Додаток А 109 Додаток Б..............................................................................................................111 Додаток В 113 Додаток Г 115 Додаток Д 117 Додаток Ж 119
"
|