Питання до заліку та екзамену. Маркетинг та реклама
[ ]
22.Июля.2010, 17:22
Тема: Питання до заліку та екзамену. Маркетинг та реклама
питання до іспиту
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 185 сторінок.
№ роботи: 9522
Зміст
1. Еволюція змісту і форм маркетингу 4 2. Причини розвитку маркетингу 7 3. Основні види маркетингу 8 4. Концепції управління маркетингом 10 5. Організаційні форми управління маркетингом 13 6. Принципи та функції маркетингу 16 7. Проблеми використання маркетингу на підприємствах України 19 8. Суть та види маркетингових досліджень 22 9. Поняття системи маркетингової інформації 24 10. Класифікація маркетингової інформації, критерії її оцінки 26 11. Мікросередовище фірми, його основні компоненти 28 12. Основні фактори макросередовища 30 13. Поняття конкуренції та види ринків. 32 14. Модель поведінки покупців на споживчому ринку 34 15. Основні фактори, що впливають на поведінку кінцевих споживачів 36 16. Процес прийняття рішення про купівлю товару 37 17. Особливості сприйняття ""товарів-новинок"" 39 18. Модель поведінки покупців на ринку товарів виробничого призначення 41 19. Характеристика ринку посередників 43 20. Зміст програми комплексного дослідження ринку 45 21. Принципи та критерії сегментації покупців на споживчому ринку 47 22. Принципи та критерії сегментації покупців на ринку товарів виробничого призначення 49 23. Вибір цільових ринків 51 24. Обрання стратегії охоплення ринку 54 25. Суть та етапи розробки цільового маркетингу 57 26. Розробка стратегії маркетингу 59 27. Основні підходи до розробки маркетингових стратегій 61 28. Види маркетингових стратегій 64 29. Оцінка альтернативних маркетингових стратегій. 67 30. Позиціонування товару та фірми на ринку 69 31. Товар як компонент маркетингової програми. Властивості товарів 71 32. Концепція життєвого циклу товару 73 33. Етапи розробки нового товару 76 34. Товарний асортимент та його структура 78 35. Класифікація товарів і товарна номенклатура фірми 81 36. Конкурентоздатність товару: поняття, визначення рівня 83 37. Товарні марки, місце та роль у товарній політиці, класифікація 86 38. Функції та проблеми використання упаковки 88 39. Принципи та проблеми організації сервісного обслуговування 90 40. Теоретичні основи ціноутворення 92 41. Система цін, їх класифікація 95 42. Основні методи ціноутворення 97 43. Види цінових стратегій 99 44. Фактори ціноутворення 101 45. Канали розподілу товарів: суть, функції та структура 103 46. Характеристика основних видів оптових посередників 105 47. Зміст і функції роздрібної торгівлі 107 48. Основні види просування товарів. Переваги та недоліки кожного з них 109 49. Маркетингова комунікація фірми. Складові та характеристики 112 50. Організація рекламної діяльності: мета, основні види 115 51. Визначення рекламного бюджету та його види 117 52. Оцінка ефективності рекламної діяльності 120 53. Стимулювання збуту: суть та методи 122 54. Стимулювання збуту і пропаганда: заходи та особливості здійснення 124 55. Особисті продажі: мета, задачі та засоби 127 56. Планування в системі управління маркетингом 128 57. Контроль маркетингової діяльності: суть та типи 131 58. Ревізія маркетингу 134
Питання до заліку
Зміст
1. Еволюція змісту і форм маркетингу 136 2. Причини розвитку маркетингу 138 3. Основні види маркетингу 139 4. Концепції управління маркетингом 141 5. Організаційні форми управління маркетингом 144 6. Принципи та функції маркетингу 147 7. Проблеми використання маркетингу на підприємствах України 150 8. Суть та види маркетингових досліджень 153 9. Поняття системи маркетингової інформації 155 10. Класифікація маркетингової інформації, критерії її оцінки 157 11. Мікросередовище фірми, його основні компоненти 159 12. Основні фактори макросередовища 161 13. Модель поведінки покупців на споживчому ринку 163 14. Основні фактори, що впливають на поведінку кінцевих споживачів 165 15. Процес прийняття рішення про купівлю товару 166 16. Особливості сприйняття ""товарів-новинок"" 168 17. Модель поведінки покупців на ринку товарів виробничого призначення 170 18. Характеристика ринку посередників 172 19. Принципи та критерії сегментації покупців на споживчому ринку 174 20. Принципи та критерії сегментації покупців на ринку товарів виробничого призначення 176 21. Обрання стратегії охоплення ринку 178 22. Суть та етапи розробки цільового маркетингу 181 23. Позиціювання товару та фірми на ринку 183 24. Розробка стратегії маркетингу 185
Оформить предварительный заказ
Стоимость готовых работ с сайта: Реферат - 150 грн или отзыв Курсовая работа - 200-250 грн или отзыв. Дипломная работа - 6 грн за страницу Бизнес-план - 200 грн за работу Ответы на экзамен, шпаргалки - 200 грн за предмет.
Предоставим БЕЗПЛАТНО любую контрольную или реферат или курсовую, или -50 грн на другую работу с базы готовых работ взамен оценки сайта http://kursovye-raboty.kiev.ua/ в Гугл. Подробности уточняйте у менеджера студии 093 599-69-86.
Просмотреть содержание работы и приобрести ее можно в офисе студии..
Если Вы не в Киеве или Вам не удобно подъезжать в офис, предварительно проконсультировавшись с менеджером студии, работу можно получитьпо электронной почте после 100%-й оплаты по банковским реквизитам студии.
В стоимость работы включен электронный вариант работы без распечатки.
Приобретенные готовые работы студии не подлежат возврату и дорабатываются только за дополнительную стоимость.
Возможно выполнение работы по данной тематике под заказ. т 8(093) 599-69-86
Для оформления заказа: zakaz599@gmail.com
необходимо указать:
- вид задания
- специализация
- дисциплина
- сроки выполнения
- формулировку заданий, тема
- требования
- ваш телефон
Вся информация, размещенная на веб-сайте http://studio-expert.at.ua/ включая статьи, тексты, фото-, аудио- и видеоматериалы, иллюстрации, дизайн сайта, а также подбор и расположение материалов является собственностью информационной студии Эксперт и объектом авторских прав, охраняется в соответствии с законодательством о защите авторских прав.