питання Обсяг: 17 сторінок - Ответы к экзамену, шпаргалки по маркетингу - Маркетинг
Заказать курсовую работу в Киеве

Купить курсовую работу в Киеве

Где заказать или купить курсовую работу в Киеве


Меню сайта
Поиск готовых
Курсовых, Дипломных
База готовых работ
Дипломные работы по маркетингу
Курсовые работы по маркетингу
Рефераты, контрольные работы по маркетингу
Ответы к экзамену, шпаргалки по маркетингу
Отчет по практике по маркетингу
Эссе по маркетингу
Статьи по маркетингу
Часть дипломной по маркетингу
 

питання Обсяг: 17 сторінок
[ ] 24.Июль.2014, 15:59

Тема:    питання    

питання до іспиту    

Дисципліна:    Паблік рілейшинз    

Обсяг:    17    сторінок.    

№ роботи:    20293    

ЗМІСТ
Тема 1. Історичні умови виникнення паблік рилейшнз 4
1. Причини виникнення паблік рилейшнз 4
2. Чому саме журналісти стали першими фахівцями з паблік рилейшнз? 4
3. Участь спеціалістів з паблік рилейшнз у розв’язанні виробничих конфліктів 5
Тема 2. Відмінне і спільне між паблік рилейшнз і пропагандою 5
1. Чи існує нині “чорна” пропаганда? 5
2. Чому пропаганда є одностороннім, а переконування двостороннім потоком інформації? 6
3. Основні відмінності в роботі пропагандиста і спеціаліста з паблік рилейшнз 6
Тема 3. Проблема аудиторії в масовій комунікації 6
1. Чому аудиторія не є гомогенною? 6
2. Що формує звички у сприйнятті повідомлення? 7
3. Характеристика дихотомії “очікування – задоволення” 7
Тема 4. Особливості паблік рилейшнз у бізнесовій організації 7
1. Якими засобами компанія досягає довіри до себе в суспільстві? 7
2. Яку роль відіграє нині в економіці морально-етичний фактор? 7
3. Якими засобами можна зробити організацію видимою? 8
Тема 5. Поява урядового паблік рилейшнз 8
1. Що спонукало американський уряд звернутися по допомогу до фахівців із паблік рилейшнз? 8
2. Що означає “прозорість” у прийнятті урядових рішень? 8
3. За яких умов паблік рилейшнз стає засобом звітності уряду перед виборцями? 8
Тема 6. Паблік рилейшнз у діяльності міжнародних організацій 9
1. Чому міжнародні організації потребують паблік рилейшнз? 9
2. Що обмежує ПР-кампанії міжнародних організацій? 9
Тема 7. Спеціалізовані частини паблік рилейшнз: урядові відносини, управління проблемами, лобіювання 9
1. Чому управління проблемами має бути упереджувальним? 9
2. Засоби лобістської діяльності 10
3. Які організації вдаються до такої діяльності, як питання розвитку? 10
Тема 8. Особливості зовнішньоорганізаційної комунікації 11
1. Які інститути становлять зовнішнє комунікаційне середовище? 11
2. Потреби преси 11
3. Місце і значення телебачення у паблік рилейшнз 11
Тема 9. Діяльність прес-служби, прес-секретаря та речника 12
1. Форми організації прес-служби 12
2. Чому упереджувальна тактика роботи прес-служби більш виграшна? 12
3. Які риси повинен мати речник? 12
4. Якою є прийнятна лінія поведінки керівників у відносинах з пресою? 12
Тема 10. Проблеми внутрішньоорганізаційної комунікації 13
1. Доведіть, що ефективний менеджмент персоналу залежить від комунікації 13
2. Характерні проблеми, що виникають у внутрішньоорганізаційній комунікації 13
3. Методи підвищення ефективності внутрішньоорганізаційної комунікації та залучення працівників до розв’язання виробничих проблем 14
Тема 11. Проблеми внутрішньоорганізаційної комунікації в уряді 14
1. Чому важко здійснювати єдину комунікаційну стратегію в уряді? 14
2. Технічні прийоми досягнення цілей у “стратегії одного голосу” 14
3. Невербальні форми комунікації в урядовому паблік рилейшнз 15
Тема 12. Застосування специфічних прийомів паблік рилейшнз 15
1. Природа витоку секретної інформації 15
2. Мета влаштування “тіньових зустрічей” 15
Тема 13. Відмінність політичного маркетингу від паблік рилейшнз 16
1. Суттєві відмінності між паблік рилейшнз і політичним маркетингом 16
2. Роль політичного маркетингу в демократичному суспільстві 16
3. Негативні ознаки сучасного політичного маркетингу 16
4. Відмінність між “чорним ПР” і “війною компроматів” 17
Тема 14. Паблік рилейшнз у зовнішній політиці: проблеми формування позитивного іміджу країни 17
1. Етапи діяльності паблік рилейшнз у формуванні іміджу країни 17
2. Чому сфера паблік рилейшнз здебільшого перебуває у площині кризового менеджменту? 17
Тема 15. Паблік рилейшнз і новітні інформаційні технології 18
1. Правила виробництва відеопрес-релізів 18
2. Як здійснюють контроль ефективності телевізійного паблік рилейшнз? 18
3. Як уникнути появи “кібер-слонів”? 18

 

Рік надходження роботи:    2013    

Оформить предварительный заказ
 
Назначение:
Тема работы (указана выше перед планом работы):
№ работы (указан выше после темы работы):
Уточнение по работе или оплате:
Предпочтительный вариант оплаты:
E-mail отправителя *:
Телефон Заказчика *:

Стоимость готовых работ с сайта:
Реферат - 2 грн за страницу
Курсовая работа - 3 грн за страницу
Дипломная работа - 4 грн за страницу
Бизнес-план - 150 грн за работу
Ответы на экзамен, шпаргалки - 100 грн за предмет
 

Просмотреть содержание работы и приобрести ее можно в офисе студии.

Если Вы не в Киеве или Вам не удобно подъезжать в офис, предварительно проконсультировавшись с менеджером студии, работу можно получить  по электронной почте после 100%-й оплаты по банковским реквизитам студии.

В стоимость работы включен электронный вариант работы без распечатки.

Приобретенные готовые работы студии не подлежат возврату и дорабатываются только за дополнительную стоимость.
 

Возможно выполнение работы по данной тематике под заказ. т 8(044) 599-69-86

Просмотров: 202 | Загрузок: 0

Контакты
Адрес:
Киев, Московский проспект 6, корпус 1, офис 31

Расписание:
пн-пт: 10:00 - 18:00
обед: 14:00 - 14:45
сб, вс: Выходной

Для оформления заказа:
zakaz599@gmail.com
необходимо указать:
- вид задания
- специализация
- дисциплина
- сроки выполнения
- формулировку заданий, тема
- требования
- ваш телефон
НАШИ ВАКАНСИИ
Работаем в городах
Киев
Днепропетровск
Донецк
Харьков
Запорожье
Николаев
Кировоград
Луцк
Одесса
Крым
Суммы
Винница
Полтава
Чернигов
Черкассы
Львов
Ивано-Франковск
Хмельницком
Тернополь
Ровно
Луганск
Партнеры сайта
http://studedvise.com.ua/
Курсовые под заказ
http://disserexpert.com.ua/
Министерство образования Украины
Национальная академия наук
Статистика
Яндекс.Метрика
Copyright ©2006 - 2016informative studio Expert 
Вся информация, размещенная на веб-сайте http://studio-expert.at.ua/ включая статьи, тексты, фото-, аудио- и видеоматериалы, иллюстрации, дизайн сайта, а также подбор и расположение материалов является собственностью информационной студии Эксперт и объектом авторских прав, охраняется в соответствии с законодательством о защите авторских прав.
Хостинг от uCoz
Яндекс цитирования