Тема: Аналіз та оцінка товарної політики підприємства. Пропозиції щодо вдосконалення процесу розробки товарної політики підприємства
звіт з практики
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 60 сторінок.
№ роботи: 22565
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДІЯЛЬНОСТІ БАЗИ ПРАКТИКИ 5
1.1. Загальні інформація про базу практики 5
1.2. Характеристика організаційно-правової форми підприємства та її особливості 7
1.3. Характеристика основних видів діяльності 11
1.4. Нормативно-правове забезпечення здійснення основних видів діяльності 13
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ПРАКТИЧНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ БАЗИ ПРАКТИКИ 15
2.1. Виробнича діяльність підприємства 15
2.2. Маркетингова діяльність та її особливості 16
2.3. Кадрове забезпечення діяльності підприємства 21
2.4. Особливості оподаткування та обліково-бухгалтерської діяльності 25
2.5. Оцінка зовнішньоекономічної діяльності 29
2.6. Оцінка фінансово-економічних показників діяльності підприємства 31
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 48
ВИСНОВКИ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 59
Рік надходження роботи: 2014
|