Тема: Управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві курсова робота Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 32 сторінок. № роботи: 16313 ЗМІСТ
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1 КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ 2 1.1. Комунікації в системі маркетингового менеджменту 2 1.2. Комунікації в системі «4Р» 2 1.3. Структура маркетингових комунікацій та ефективність управління ними 2 РОЗДІЛ 2 ПРОБЛЕМАТИКА УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМИ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2 2.1. Тенденції розвитку сучасного маркетингу та управління маркетинговими комунікаціями 2 2.2. Основні напрямки підвищення ефективності управління маркетинговими комунікаціями підприємства 2 2.3. Оцінка ефективності управління маркетинговими комунікаціями підприємства РА Maxima 2 ВИСНОВОК 2 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 2
|