Тема: Соціальна реклама в системі вкладних комунікацій
курсова
Дисципліна: PR органів державної влади та місцевого самоврядуваня
Обсяг: 31 сторінок.
№ роботи: 23385
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ 5
1.1. Суть та особливості соціальної реклами 5
1.2. Характеристика сутності технології соціальної реклами 8
2. АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В СИСТЕМІ ВКЛАДНИХ КОМУНІКАЦІЙ 12
2.1. Використання соціальної реклами органами влади в Україні 12
2.2. Аналіз зарубіжного досвіду використання соціальної реклами 15
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ 19
3.1. Проблемні питання розвитку соціальної реклами та використання її у системі владних комунікацій 19
3.2. Методи сприяння розвитку соціальної реклами в Україні 22
ВИСНОВОК 27
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
Рік надходження роботи: 2014
|