Тема: Шляхи удосконалення маркетингової діяльності виробничого підприємства «Рошен» Курсова робота Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 43 сторінки. № роботи: 9592 Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні підходи до вивчення ефективності управління маркетинговою діяльністю підприємства 6 1.1. Маркетингова діяльність підприємства: сутність, зміст та форми 6 1.2. Дослідження механізму функціонування системи маркетингової діяльності підприємства 11 1.3. Особливості стратегічного планування маркетингової діяльності на ринку кондитерських виробів 16 Розділ 2. Аналіз ефективності управління маркетинговою діяльністю ДП «КК «Рошен» 23 2.1. Характеристика та аналіз основних показників діяльності ДП «КК «Рошен» 23 2.2. Дослідження товарно-цінової політики ДП «КК «Рошен» 28 2.3. Дослідження політики збуту та просування ДП «КК «Рошен» 31 Розділ 3. Шляхи і пропозиції щодо вдосконалення управління маркетинговою діяльністю ДП «КК «Рошен» 34 Висновки 38 Список використаної літератури 40 Додатки 43
|