Тема: Розробка політики розподілу для фармацевтичної компанії GlaxoSmithKline курсова Дисципліна: Маркетингова політика Обсяг: 21 сторінок. № роботи: 11641 ЗМІСТ
Розділ 1. ДІАГНОСТИКА ЗБУТУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ КОМПАНІЇ GlaxoSmithKline 5 1.1. Опис цільового ринку 5 1.2. Оцінка існуючої системи розподілу 6 1.3. Визначення цілей збуту 7 Розділ 2. ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗПОДІЛУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ КОМПАНІЇ GlaxoSmithKline 9 2.1. Визначення методів збуту та розподілу 9 2.2. Характер покриття ринку 10 2.3. Методи просування товару в каналах розподілу 11 2.4. Визначення цінової політики в каналах розподілу 13 2.5. Стандарти обслуговування клієнтів та посередників 13 2.6. Товарообіг 14 Розділ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ РОЗПОДІЛУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ КОМПАНІЇ GlaxoSmithKline 15 3.1. Пошук альтернативних каналів розподілу 15 3.2. Оцінка і відбір каналів розподілу 15 3.3. Відбір партнерів 17 Розділ 4. УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ РОЗПОДІЛУ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ КОМПАНІЇ GlaxoSmithKline 18 4.1. Робота з партнерами 18 4.2. Управління власним збутовим апаратом 18 ВИСНОВКИ 20 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 22
|