Тема: Особливості проведення рекламної кампанії в Україні курсова Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 32 сторінок. № роботи: 13478 ЗМІСТ
ВСТУП 3 Розділ 1. Теоретичні основи здійснення організації та проведення рекламних кампаній 5 1.1. Сутність рекламної кампанії 5 1.2. Види рекламних кампаній й оцінка їх ефективності 10 1.3. Мета проведення рекламних кампаній 14 Розділ 2. Аналітичне дослідження проведення рекламних кампаній в Україні 17 2.1. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності 17 2.2. Види рекламних кампаній в Інтернеті 19 2.3. Види рекламних кампаній на телебаченні 27 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
|