Тема: Організаційна діяльність фірми дистриб’ютора на товарному ринку курсова Дисципліна: Інфраструктура товарного ринку Обсяг: 40 сторінок. № роботи: 12681 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ-ДИСТРИБ’ЮТОРА НА ТОВАРНОМУ РИНКУ 5 1.1. Сутність та особливості діяльності фірми-дистриб’ютора на товарному ринку 5 1.2. Функції фірми-дистриб’ютора на товарному ринку 7 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ-ДИСТРИБ’ЮТОРА ТОВ «ПОБУТ-ПЛЮС» 9 2.1. Характеристика фінансово-економічного стану підприємства 9 2.2. Оцінка організації закупівельної діяльності підприємства 11 2.3. Оцінка збутової діяльності підприємства 17 РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ПОБУТ-ПЛЮС» 20 3.1. Управління товарними запасами ТОВ «Побут-Плюс» 20 3.2. Застосування маркетингових стратегій управління товарними запасами підприємства 22 3.3. Обґрунтування вибору постачальників і параметрів закупівлі товарів в системі маркетингу 26 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
|