Тема: Маркетингові дослідження на ринку послуг Курсова робота Дисципліна: Маркетинг комерційних послуг Обсяг: 37 сторінок. № роботи: 9661 Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні основи системи маркетингових досліджень на ринку послуг 5 1.1. Сутність та характеристика системи маркетингових досліджень на ринку послуг 5 1.2. Механізм проведення маркетингових досліджень на ринку послуг 10 Розділ 2. Особливості маркетингових досліджень туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «Мандри» 17 2.1. Оцінка стану маркетингових досліджень в Україні 17 2.2. Аналіз маркетингових досліджень на підприємстві «Мандри» 23 2.3. Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства «Мандри» в сучасних умовах України 29 Висновки 33 Список використаних джерел 35 Додатки 37
|