Тема: Маркетингові чинники успіху рекламного агентства курсова Дисципліна: Маркетинг комерційних послуг Обсяг: 25 сторінок. № роботи: 13027 ЗМІСТ
ВСТУП 3 Розділ 1. Сутність та особливості умов функціонування рекламних агентств в Україні 5 1.1. Сутність рекламного агентства та його діяльності 5 1.2. Проблеми функціонування агентств на сучасному ринку рекламних послуг в Україні 7 Розділ 2. Визначення шляхів вдосконалення та ключових чинників успіху РА «AVA Brand Factory» 10 2.1. Дослідження діяльності та ринкової позиції рекламного агентства 10 2.2. Оцінка ефективності та перспектив розвитку рекламного агентства 18 ВИСНОВОК 27 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 29
|