Тема: Маркетингова діяльність підприємства ДП "Авто-Інтернешнл"
курсова
Дисципліна: Маркетингова дыіяльність підприємства
Обсяг: 46 сторінок.
№ роботи: 21206
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ 6
РОЗДІЛ 2 ДІАГНОСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 19
2.1. Загальна характеристика маркетингового зовнішнього середовища підприємства 19
2.2. Аналіз комплексу маркетингу підприємства 27
2.3. Оцінка результативності маркетингової діяльності підприємства 33
РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДП «АВТО-ІНТЕРНЕШНЛ» ………………………………36
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 44
Рік надходження роботи: 2013
|