Тема: Маркетинг: відносини та його сутність Курсова робота Дисципліна: Економіка підприємства Обсяг: 54 сторінки. № роботи: 10355 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ В УМОВАХ РИНКОВИХ ВІДНОСИН 7 1.1. Дослідження теоретичних основ сутності маркетингу 7 1.2. Класифікаційна характеристика видів маркетингу 18 1.3. Еволюція маркетингу на вітчизняних підприємствах 21 РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ 27 2.1. Концептуальні підходи до вдосконалення маркетингової політики при формуванні стратегії розвитку діяльності підприємств 27 2.2. Моделювання процесу застосування маркетингових методів управління на промислових підприємствах 43 РОЗДІЛ 3. ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДІВ ПОКРАЩАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ОБ’ЄКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ 48 ВИСНОВОК 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 54
|