Тема: Маркетинг видавничої продукції та поліграфічних послуг Курсова робота Дисципліна: Маркетинг видавничої продукції та поліграфічних послуг Обсяг: 57 сторінок. № роботи: 7789
Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Методологічні засади вивчення ринку 5 1.1 Роль маркетингу в ефективному управлінні підприємством 5 1.2 Суть маркетингових досліджень 10 Розділ 2. Дослідження маркетингової діяльності підприємства 17 2.1 Дослідження потенціалу компанії 17 2.2 Основні напрямки маркетингової діяльності підприємства 22 2.3 Основні сегменти ринку підприємства 25 Розділ 3. Процес організації і результати маркетингового дослідження ринку 27 3.1 Дизайн маркетингового дослідження 27 3.2 Результати кабінетного дослідження 29 3.3 Результати польового дослідження 31 Розділ 4. Маркетингова стратегія 39 4.1 Місія, цілі та товарна стратегія компанії 39 4.2 Цінова стратегія 41 4.3 Політика маркетингових комунікацій 45 Висновки 52 Список використаної літератури 54 Додатки 56
|