Тема: Корпоративно-соціальна відповідальність як основа побудови зв'язків з громадськістю курсова Дисципліна: PR-діяльність Обсяг: 29 сторінок. № роботи: 19459 "ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ФОРМУВАННІ ЕФЕКТИВНИХ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ 6 1.1. Зв’язки з громадськістю в системі соціального управління 6 1.2. Сутність та зміст корпоративної соціальної відповідальності в ринковій економіці 8 РОЗДІЛ 2 КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ 15 2.1. Дослідження корпоративної соціальної відповідальності 15 2.2. Експериментальне дослідження результатів соціальної відповідальності вітчизняних підприємств 20 2.3. Пропозиції щодо вдосконалення КСВ за рахунок соціальної стратегії підприємства 24 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
"
|