Тема: Індивідуальний маркетинг сутність та роль у діяльності сучасного підприємства курсова Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 36 сторінок. № роботи: 17247 "ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ІНДИВІДУАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: СУТНІСТЬ ТА РОЛЬ У ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5 РОЗДІЛ 2 ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 10 РОЗДІЛ 3 ХАРАКТЕРИСТИКА РИНКУ, НА ЯКОМУ ДІЄ ПІДПРИЄМСТВО 14 РОЗДІЛ 4 ВИЗНАЧЕННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ СПОЖИВАЧІВ 22 РОЗДІЛ 5 РОЗРОБКА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ 24 5.1. Товар і товарна політика 24 5.2. Цінова політика 25 5.3. Збутова політика 27 5.4. Маркетингова комунікаційна політика 28 ВИСНОВКИ 31 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 33"
|