Тема: Управління продажем товарів на торговельному підприємстві (за матеріалами ДП "Авто-Інтернешнл")
магістерська
Дисципліна: Маркетинг
Обсяг: 109 сторінок.
№ роботи: 22697
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ (ЗБУТОМ) В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутність та особливості управління продажем товарів на торговельному підприємстві 6
1.2. Етапи здійснення маркетингового аудиту системи збуту товарів підприємства 20
1.3. Розробка маркетингових збутових стратегій підприємства 27
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ ДП «АВТО-ІНТЕРНЕШНЛ» 41
2.1. Моніторинг маркетингового макро- та мікросередовища підприємства 41
2.2. Маркетинговий аудит системи продажу товарів підприємства 58
2.3. Оцінка системи стимулювання збуту підприємства 71
2.4. Організація охорони праці спеціалістів зі збуту на підприємстві 73
РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ ТОВАРІВ НА ДП «АВТО-ІНТЕРНЕШНЛ» 75
3.1. Напрями вдосконалення управління продажем товарів на підприємстві 755
3.2. Обґрунтування збутової стратегії підприємства 87
3.3. Розробка програми стимулювання збуту товарів підприємства 91
ВИСНОВКИ 95
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 99
Рік надходження роботи: 2014
|