Тема: Розробка маркетингової стратегії підприємства з іноземними інвестиціями дипломна робота Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 131 сторінок. № роботи: 15104 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ 6 1.1. Основні напрями формування стратегії розвитку підприємства 6 1.2. Етапи формування товарної політики та товарної стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки 16 1.3.Алгоритми прийняття стратегічних рішень 27 Висновки до розділу І 34 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «РЕАЛПЛАСТ-УКРАЇНА» 37 2.1. Аналіз показників фінансово-господарської діяльності підприємства з іноземними інвестиціями 37 2.2. Оцінка практики формування стратегії підприємства з іноземними інвестиціями «Реалпласт – Україна» 51 2.3. Аналіз ефективності маркетингової стратегії підприємства з іноземними інвестиціями 63 Висновки до розділу ІІ 71 РОЗДІЛ ІІІ. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ «РЕАЛПЛАСТ – УКРАЇНА» 72 3.1. Значення іноземного інвестування для вдосконалення діяльності підприємства з іноземними інвестиціями «Реалпласт – Україна» 72 3.2. Розробка стратегічних альтернатив і вибір стратегії підприємства з іноземними інвестиціями «Реалпласт – Україна» 83 3.3. Очікуваний результат вибраної стратегії для підприємства з іноземними інвестиціями 99 Висновки до розділу ІІІ 107 ВИСНОВКИ 110 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 113 ДОДАТКИ 119
|