Тема: Розробка елементів комплексу маркетингу(на прикладі мережі «Хорошая аптека» ТОВ «В.М.-Фарм») дипломна МВА Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 81 сторінок. № роботи: 17851
"ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ 7 1.1. Сутність та складові комплексу маркетингу в сучасних умовах 7 1.2. Особливості маркетингової стратегії у сфері охорони здоров’я 17 1.3. Специфіка комплексу маркетингу збутових фармацевтичних підприємств 22 РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРЕДУМОВ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ МЕРЕЖІ АПТЕК «ХОРОШАЯ АПТЕКА» 31 2.1. Загальна характеристика підприємства 31 2.2. Аналіз ринкового середовища підприємства 37 2.3. Конкурентні переваги підприємства та напрями їх реалізації 49 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА І ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ МЕРЕЖІ АПТЕК «ХОРОШАЯ АПТЕКА» 55 3.1. Перспективи впровадження нової маркетингової стратегії 55 3.2. Обґрунтування цільового споживацького сегмента 59 3.3. Впровадження елементів комплексу маркетингу та оцінка їх ефективності 68 ВИСНОВКИ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 78
"
|