Тема: Планування комунікаційної діяльності підприємства на матеріалах ПП «Рекламно-продюсерське агенство «Браво Про»
дипломна
Дисципліна: PR реклама
Обсяг: 69 сторінок.
№ роботи: 20100
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5
1.1. Сутність та значення маркетингової комунікаційної діяльності 5
1.2. Особливості планування маркетингової комунікаційної діяльності 11
РОЗДІЛ 2. АНАНЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «БРАВО ПРО» 26
2.1. Аналіз маркетингового середовища ПП «Браво Про» 26
2.2. Визначення ефективності системи планування та організації комунікаційної діяльності на ПП «Браво Про» 38
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «Браво Про» 45
3.1. Інформаційне забезпечення планування комунікаційної діяльності підприємства 45
3.2. Удосконалення планування комунікаційної діяльності ПП «Браво Про» 53
ВИСНОВКИ 61
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 65
ДОДАТКИ
Рік надходження роботи: 2013
|