Тема: Підходи та методи сегментації ринку споживчих товарів бакалаврська Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 72 сторінок. № роботи: 18336 "ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ 6 1.1. Поняття та необхідність сегментації ринку споживчих товарів 6 1.2. Теоретичні підходи сегментації ринку споживчих товарів 9 1.3. Методи сегментації ринку споживчих товарів 19 Висновок до розділу 1 24 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 26 2.1. Загальна характеристика досліджуваного підприємства 26 2.2. Аналіз фінансового становища підприємства 29 2.3. Характеристика збутової діяльності та сегментації цільового ринку 35 2.4. Політика ціноутворення та стимулювання збуту в межах ринкового сегменту підприємства 39 Висновки до розділу 2 47 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ОПТИМІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДІВ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ 50 3.1. Визначення шляхів удосконалення системи збуту продукції підприємства за допомогою матричного аналізу 50 3.2. Розробка маркетингової стратегії підприємства, спрямованої на підвищення ефективності управління збутом 58 Висновки до розділу 3 66 ВИСНОВОК 68 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 70 ДОДАТКИ 74
"
|