Тема: Організація ефективного просування товарів на ринок (на прикладі продукції ТМ «Гаврилівські курчата») дипломна МВА Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 90 сторінок. № роботи: 17853 "ЗМІСТ
ВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ПРОСУВАННЮ ТОРГОВОЇ МАРКИ 5 1.1. Теоретичні основи просування товарів на ринок 5 1.2. Основні елементи комплексу просування 15 1.3. Фактори, що впливають на вибір засобів просування 20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ПРОСУВАННЮ ТОВАРІВ ТОРГОВОЇ МАРКИ 31 «ГАВРИЛІВСЬКІ КУРЧАТА» 31 2.1. Аналіз основних показників діяльності та ринкового середовища підприємства 31 2.2. Дослідження наявної системи просування торгової марки 42 2.3. Оцінка впливу просування марки «Гаврилівські курчата» на ринкові позиції підприємства 59 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТОРГОВОЇ МАРКИ «ГАВРИЛІВСЬКІ КУРЧАТА» 65 3.1. Розробка додаткових заходів просування на ринок товарів торгової марки «Гаврилівські курчата» 65 3.2. Прогнозні оцінки ефективності удосконаленої політики просування 75 ВИСНОВКИ 82 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86
"
|