Тема: Оцінка конкурентів і складання плану маркетингу для підприємства по наданню послуг (на прикладі туристичної фірми "Ажур") дипломна робота Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 116 сторінок. № роботи: 14002 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТНОГО АНАЛІЗУ У МАРКЕТИНГОВОМУ ПЛАНУВАННІ 6 1.1 Сутність, функції та складові маркетингового планування 6 1.2 Конкурентний аналіз як складова частина маркетингового плану 14 1.3 Особливості конкурентного аналізу у туристичній галузі 18 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «АЖУР» 28 2.1 Опис діяльності фірми Ажур на ринку туристичних послуг 28 2.2 Аналіз туристичного ринку України 35 2.3 Аналіз конкурентів туристичної фірми «Ажур» 47 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ «АЖУР» 61 3.1 SWOT-аналіз та постановка цілей маркетингового плану туристичної фірми «Ажур» 61 3.2 Розробка комплексу маркетингу туристичної фірми «Ажур» 66 3.3 Економічне обґрунтування плану маркетингу туристичної фірми «Ажур» 90 ВИСНОВКИ 98 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 102 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 102 ДОДАТКИ 111
|