Тема: Мерчандайзинг магазинів господарських товарів (на прикладі магазинів Юск) дипломна Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 71 сторінок. № роботи: 10800 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗДРІБНОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1. Сутність та особливості впровадження інструментів мерчандайзингу торговельним підприємством 6 1.2. Мерчандайзинг як маркетингова технологія управління продажем товарів торговельним підприємством 24 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності мерчандайзингових заходів роздрібного торговельного підприємства 29 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СИСТЕМИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ МАГАЗИНІВ «ЮСК» ТОВ «ТЕРРА-ЦЕНТР» 35 2.1. Аналіз формування асортименту товарів магазину та застосування інструментів мерчандайзингу 35 2.2. Активізація продажу товарів у магазині «ЮСК» на засадах мерчандайзингу 50 2.3. Оцінка ефективності продажу товарів у магазинах 56 РОЗДІЛ ІІІ. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ МАГАЗИНІВ «ЮСК» ТОВ «ТЕРРА-ЦЕНТР» 65 3.1. Розробка плану підвищення ефективності мерчандайзингових заходів 65 3.2. Напрями вдосконалення активізації продажу товарів 68 3.3. Шляхи підвищення ефективності продажу товарів з врахуванням мерчандайзингових заходів 76 ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 87 ДОДАТКИ
|