Тема: Маркетингова комунікаційна діяльність торгового підприємства (ЧП "Дана,Я") дипломна Дисципліна: Маркетинг Обсяг: 89 сторінок. № роботи: 10799 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РОЗДРІБНОМУ ТОРГОВЕЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 6 1.1. Сутність маркетингової комунікаційної політики підприємства як елемента комплексу маркетингу 6 1.2. Основні елементи комплексу маркетингових комунікацій 12 1.3. Методика оцінки ефективності комунікаційної діяльності 25 РОЗДІЛ ІІ. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «ДАНА,Я» 35 2.1. Аналіз маркетингової діяльності ПП «Дана,Я» 35 2.2. Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності підприємства 43 2.3. Оцінка ефективності комунікаційної діяльності підприємства 49 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «ДАНА, Я» 61 3.1. Удосконалення інформаційного забезпечення комунікаційної діяльності підприємства 61 3.2. Розробка заходів впровадження нових маркетингових комунікаційних заходів 70 3.3. Розробка маркетингової комунікаційної програми для підприємства 77 ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 85 ДОДАТКИ 88
|