Тема: Маркетинг в системі антикризового управління ТНК дипломна Дисципліна: Міжнародний бізнес Обсяг: 80 сторінок. № роботи: 12820 ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ, ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ТНК 7 1.1. Поняття та причини виникнення кризових явищ, їх вплив на діяльність ТНК 7 1.2. Мета і місце маркетингу в системі антикризового управління 18 1.3. Ключові завдання маркетингу в проведенні антикризового управління 23 Висновки до розділу І 25 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ МЕТОДІВ МАРКЕТИНГУ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ 29 2.1. Різновиди стратегії в антикризовому управлінні 29 2.2. Особливості методів маркетингової діяльності в процесі подолання кризових явищ 38 2.3. Напрямки вдосконалення системи маркетингових комунікацій як важлива складова антикризового управління 47 Висновки до розділу ІІ 56 РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТНК НА ПРИКЛАДІ КОМПАНІЇ «FORD» 60 3.1. Аналіз впливу економічної кризи на ринок легкових автомобілів в цілому та на компанію «Ford» 60 3.2. Комунікаційні методи маркетингу, що розроблені та втілені компанією Ford, як методи антикризового управління 70 3.3. Оцінка ефективності вжитих заходів та прогноз розвитку компанії на перспективу 75 Висновки до розділу ІІІ 80 ВИСНОВКИ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90 ДОДАТКИ 96
|