Тема: Дослідження світового ринку телебачення та ринку телебачення США
частина дипломної
Дисципліна: Міжнародний маркетинг
Обсяг: 46 сторінок.
№ роботи: 19961
ЗМІСТ
РОЗДІЛ ІІ 3
ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА РИНКУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ США 3
2.1. Аналіз світового ринку телебачення 3
РОЗДІЛ ІІІ 17
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ТЕЛЕКАНАЛУ UKRAINEONLINE НА РИНОК ТЕЛЕБАЧЕННЯ США 17
3.1. Формування товарної стратегії для телеканалу UkraineOnline 17
3.2. Формування цінової стратегії телеканалу для UkraineOnline 25
3.3. Формування збутової стратегії для телеканалу UkraineOnline 28
3.4. Формування концепції Інтернет ресурсу для телеканалу UkraineOnline 41
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
Рік надходження роботи: 2013
|