Тема: Порівняльна характеристика традиційних та іноваційних методів навчання на уроках іспанської мови (на прикладі теми "Театр")
дипломна
Дисципліна: Іспанська мова
Обсяг: 67 сторінок.
№ роботи: 22373
ЗМІСТ
ВСТУП ...........................................................................................................
РОЗДІЛ 1. ТЕРМІН «МЕТОД». КЛАСИФІКАЦІЯ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
1.1. Ранній етап розвитку методики навчання іноземної мови …….........
1.2. Пізній етап у розвитку методики ……………………..........................
1.2.1. Американські методи навчання іноземних мов.................................
1.2.2. Європейські методи навчання: диференціяція понять......................
1.2.3. Методи навчання іноземних мов у вітчизняній методиці ...............
Висновки до розділу 1 ..................................................................................
РОЗДІЛ 2. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ: МОДЕРНІЗАЦІЯ «ТРАДИЦІЙНИХ» МЕТОДІВ………………………………..
2.1. Структурний та зорово-слуховий методи: огляд сучасних тенденцій....................................................................................................................
2.2. Метод проектів у контексті навчання учнів середньої ланки............
2.3. Особливості навчання іспанської мови в основній школі (5 – 9 класи)........................................................................................................................
Висновки до розділу 2 ...................................................................................
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЗАСТОСУВАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ІНОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІСПАНСЬКОЇ МОВИ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ (НА ПРИКЛАДІ ТЕМИ «ТЕАТР»)
3.1. Проведення та аналіз традиційного уроку іспанської мови у 6 (або /та 9 класах) по темі «Театр» .................................................................................
3.2. Розробка та впровадження пробного навчання з метою визначення ефективності розробленої методики......................................................................
3.3. Інтерпретація результатів пробної методики .......................................
Висновки до розділу 3 ...................................................................................
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ..............................................................................
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ..............................................
ДОДАТКИ .....................................................................................................
РЕЗЮМЕ .......................................................................................................
RESUMEN .....................................................................................................
Рік надходження роботи: 2014
|