Тема: Електронні інформаційні інтернет-продукти та послуги дипломна Дисципліна: Інформаційні продукти та послуги Обсяг: 108 сторінок. № роботи: 18284 "ЗМІСТ
ВСТУП …………………………………………………………………………... 5 РОЗДІЛ І. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ІНТЕРНЕТ-ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ 16 1.1. Розвиток наукової думки щодо проблем формування електронних інформаційних інтернет-продуктів і послуг 16 1.2. Наукові методи і термінологія дослідження 21 Висновки до розділу 1 33 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННИХ ІНТЕРНЕТ-ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ В УМОВАХ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ 35 2.1. Організаційно-правове забезпечення впровадження інформаційних інтернет-продуктів і послуг 35 2.2. Формування інфраструктури інформаційного ринку 43 2.3. Проблеми розвитку електронної комерції 53 2.4. Становлення електронної демократії та надання електронних державних послуг у розвинених країнах світу 69 Висновки до розділу 2 78 РОЗДІЛ ІІІ. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННИХ ІНТЕРНЕТ-ПРОДУКТІВ І ПОСЛУГ В КОНТЕКСТІ РОЗБУДОВИ ІНФОРМАЦІЙНОГО РИНКУ УКРАЇНИ 80 3.1. Основні шляхи удосконалення функціонування інформаційного ринку як базового осередку інформаційно-комунікаційних взаємодій 80 3.2. Визначення дієвих механізмів організації надання інтернет-продуктів і послуг в системі інформаційно-сервісних комунікаційних засобів 85 3.3. Перспективи розвитку електронної демократії в Україні 92 Висновки до розділу 3 99 ВИСНОВКИ 100 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 103
"
|