Тема: Формування функціональних стратегій українських туроператорів Курсова робота Дисципліна: Економіка Обсяг: 57 сторінок. № роботи: 9465 Зміст
Вступ 3 Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування функціональної стратегії розвитку туристичних підприємств 6 1.1 Поняття та економічна сутність стратегії підприємства: необхідність її формування 6 1.2 Ієрархія та етапи формування стратегії підприємства 14 1.3 Методичні підходи до організації розробки стратегії підприємства 20 1.4 Особливості формування функціональної стратегії підприємства 24 Розділ 2. Аналіз стратегічного розвитку туристичних операторів України на прикладі ТОВ «Діоніс», ТОВ «САМ» та ТОВ «Євротур» 28 2.1 Загальна характеристика діяльності обраних туристичних операторів 28 2.2 Діагностика і прогноз зовнішнього та внутрішнього середовища досліджуваних підприємств 33 2.3 Стратегічний аналіз діяльності туристичних підприємств 37 Розділ 3. Удосконалення функціональної стратегії розвитку обраних туроператорів 43 3.1 Розробка інноваційної стратегії розвитку обраних туроператорів 43 3.2 Розробка фінансової стратегії розвитку підприємств 48 Висновки 54 Список використаної літератури 56
|