Тема: Економічні особливості та фактори успіху реклами та PR-діяльності Курсова Дисципліна: Економічні основи виду діяльності Обсяг: 28 сторінок. № роботи: 10287
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА ТА УМОВ 5 1.1. Необхідність маркетингових досліджень 5 1.2. Етапи маркетингових досліджень 9 РОЗДІЛ 2. ЕТАПИ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ, МІСЦЕ РЕКЛАМИ ТА PR-ДІЯЛЬНОСТІ У НЬОМУ 13 2.1. Цілі, основні завдання маркетингового планування 13 2.2. Форми контролю за ефективністю реклами та PR-діяльності 17 2.3. Маркетингово-інформаційна політика 22 ВИСНОВОК 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
|