Тема: Аналіз привабливості ринку сантехніки України для компанії GROHE
курсова
Дисципліна: Міжнародна економіка
Обсяг: 39сторінок.
№ роботи:17910
ЗМІСТ
Вступ 3 Розділ 1 Теоретичні основи формування та розвитку конкурентних переваг на вітчизняному та світовому ринках 6 1.1. Конкурентні переваги як система чинників, які впливають на конкурентоспроможність підприємства 6 1.2. Фактори, що впливають на стійкість конкурентних переваг на українському та міжнародному ринках 10 1.3. Особливості оцінки та формування конкурентних переваг на міжнародних ринках 12 Розділ 2 Аналіз процесу формування та розвитку конкурентних переваг Компанії Grohe в Україні 17 2.1. Загальна характеристика УкрБудМаркет 17 2.2. Аналіз основних економічних показників діяльності 19 2.3. Маркетинговий аудит конкурентних переваг УкрБудМаркет на ринку України 25 Розділ 3 Пропозиції щодо забезпечення стійкості конкурентних переваг іноземних компаній на українському ринку 29 3.1. Державне регулювання діяльності іноземних компаній на ринку України 29 3.2. Напрями посилення конкурентних переваг на українському ринку для компанії GROHE 31 Висновки 34 Список використаної літератури 36
|