Тема: Особливості побудови англомовних слоганів
курсова
Дисципліна: Філологія
Обсяг: 39 сторінок.
№ роботи: 19341
ЗМІСТ
ВСТУП 3 Розділ І. Специфіка англомовних рекламних слоганів з точки зору лінгвістики 5 1.1. Дослідження тексту реклами в сучасній англістиці 5 1.2. Слоган – особливий вид рекламного тексту 10 1.3. Особливості побудови рекламних слоганів 15 Розділ ІІ. Особливості побудови англомовних рекламних слоганів 19 2.1. Стилістичні особливості рекламних слоганів 19 2.2. Лексичні особливості рекламних слоганів 26 2.3. Синтаксичні особливості рекламних слоганів 30 ВИСНОВКИ 36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 38
|