Тема: Он-лайн (комп’ютерна реклама) і засоби досягнення ефективності та переконання дипломна Дисципліна: Англійська мова Обсяг: 67 сторінок. № роботи: 12312 ЗМІСТ
ВСТУП . ………………………………………………………………………… 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ АНГЛОМОВНОЇ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ ………………………………… 7 1.1. Поняття рекламного тексту ……………………………………….….. 7 1.1.1. Рекламне повідомлення як багатогранний медіа текст…........... 7 1.1.2. Психологічний аспект рекламного тексту. Рівні психологічного впливу …………………………………………………………..……....10 1.1.3. Основні риси рекламної комунікації ………………………….. 13 1.2. Класифікація рекламних текстів ……………………..………………. 16 1.2.1. Лексико-семантичний критерій ………………………………... 16 1.2.2. Лінгвопрагматичний критерій …………………………………. 18 1.2.3. Формальний критерій ………………………………...………… 19 1.3. Композиціно-смислова структура рекламного тексту ………..…….. 23 РОЗДІЛ 2. ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ ………………………………………………………………………. 29 2.1. Функціонування стилістичних засобів в англомовних рекламних текстах ……………………………………………………………………… 29 2.2. Специфіка словесних образ-символів в рекламних текстах.Cимволи в рекламі( словесний та візуальний) …………………….…………………. 33 2.2.1. Символ-метонімія ……………………………………………….. 34 2.2.2. Символ-метафора ……………………………………………….. 36 2.2.3. Контрастивні словесні образи-символи в рекламних текстах... 39 2.3. Лексико-семантичні та функціональні особливості онлайн рекламних слоганів ………………………………………………………………………. 45 2.4. Інтеракція візуальної та лінгвальної складової рекламних тексті ..…. 53 2.5. Аналіз англомовних рекламних текстів ……………….……………… 67 ВИСНОВКИ …………………………………………………………………… 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ ……………..77 ДОДАТКИ …………………………………………………………………. ...81
|